Allergisk reaktion

Publicerat 2013-10-31 10:08:00 i Underbara liv
I tisdags jobbade jag kväll.. Kom hem och var lite hungrig. Så jag och älskling gjorde iordning kvällsfika framför serie.. Efter en stund känner jag att det är något med min läpp, den känns konstig. Så jag frågar Billy om hur det ser ut.. "Du är lite röd säger han".. När jag har ätit färdigt bestämmer jag mig för att kolla i spegeln.. Ja, då har ena sidan av mina läppar svällt upp.. Det ser ut som långa blåsor eller nåt.. Jag blir jätteorolig och ringer 1177.. Och tjejen där rekommenderar mig att åka in till akuten och kolla upp det, ifall att det blir sämre..
 
Så ja, nu är jag förmodligen allergisk mot något.. Har fått allergitabletter som jag ska äta i 7 dagar framåt.. Och nästa vecka ska jag till hälsocentralen och göra prickprov eller vad det heter. Får se vad det är då.
Det såg nästan värre ut i verkligheten.. Och jag som även har stora läppar i vanliga fall.. Hehe
 
 
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback