Ledig tisdag

Publicerat 2013-07-09 20:39:00 i Underbara liv

Så behövligt med en ledig dag, skulle gärna ha fler.
Jag började dagen med en promenad, sen badade jag Hugo. Så nu är han ren och fin :)
På eftermiddagen har vi varit hos mamma och hälsat på och suttit ute på altanen i det härliga vädret.
Och nu på kvällen kom Rosanna&Johan med ungarna och hälsade på oss :)

Just nu kollar jag på Allsång på Skansen. Det är sommar för mig :)

Idag har jag verkligen saknat en vän, någon som bara frågar hur man mår. Känns knappt som om man har några längre.

Direktlänk, 3 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Älskade Unge <3

2013-07-10 @ 19:31:35
Madelene

I know The feeling :/

Känner precis samma sak just nu, säger dom vill ses men fullt upp just nu för att sedan ungås med andra, inte kul :/

2013-07-10 @ 20:06:17
URL: http://tanteluttan.blogg.se
charlotte

finns alltid här ja <3

2013-07-12 @ 06:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback