Fredag 15/2

Publicerat 2013-02-15 09:20:00 i Underbara liv
Nu är jag inne på min 5e dag som sjuk... Mår väl inte direkt bättre... Känner mig fortfarande hängig och slö + huvudvärk och hosta på det...  
 
Igår på alla hjärtans dag kom älskling hem med rosor.. Två röda och två vita.. Såhär stod det på kortet: "Så länge dom vita rosorna lever, lever också vår kärlek! /Din Billy". Så himla romantiskt! ;) Det är nämligen så att de vita är oäkta, alltså lever de för alltid :)
JAG ÄLSKAR DIG BILLY! ♥
 
Idag är det fredag... Och det är ju skönt! Älskling slutar tidigare :)) Jag lär städa i mitt tillstånd.. Inge vidare.. Ska göra så gott jag kan... Håll tummarna för oss idag!
 
Ha en bra helg!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback