Söndag 16/9

Publicerat 2012-09-16 16:07:02 i Underbara liv
Helgen bara försvinner.. I fredags umgicks jag med sebbe på dagen, var hem till honom och fick se allt det nya i lägenheten. Har blivit väldigt fint faktiskt! Sen på kvällen åkte jag och Billy till Sälgsjön och firade sötaste Molly på 2 års dagen. Hade filmmys när vi kom hem :)
Igår jobbade jag en sväng, sen hade jag lite brudar här på tjejkväll. Spel, alkohol och skitsnack. Trevligt trevligt! :) Krogen däremot suger ju, fattar inte vad jag ska dit och göra. 
 
Idag är jag lite seg... Ska inte göra mycket. Blir god mat och film ikväll med min underbara :)
 
Och imorgon står det en kort pass jobb på schemat..
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback