Måndag 3/9

Publicerat 2012-09-03 17:46:41 i Underbara liv
Igår var vi hos mamma och lämnade presenter och umgicks lite. Sen följde vi med henne och Jörgen till skogen och plockade svamp och blåbär. Roligt och mysigt och faktiskt min första gång (som jag plockade svamp). På kvällen rensade jag svampen och gjorde en god blåbärs paj av blåbären som Billy hade plockat :)

Idag har vi varit hos Rosanna med Kimland. Vi tog med oss resten av pajen och fikade. Sen åkte vi till Lindholms möbler och kikade lite, för där är det rea. Och efter det åkte vi hem till Bettan&Lasse och fick en fin kista som vi ska måla vit :)) Kommer bli toppen! Tur att man har en sån snäll svärmor!
Nu är vi hemma, bästa Billy står och lagar mat och jag och Kimland väntar på att det ska bli klart ;) Vi ska äta svampsås av svampen jag plockade igår. Mums!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback