Onsdag 24/10

Publicerat 2012-10-24 12:25:00 i Underbara liv

Igår var jag till af och fick veta lite mer om platsen jag ska vara på. På fredag börjar jag, och så blir det väl hela helgen. Hoppas det blir bra! Håll tummar och tår åt mig ;p Efter det gick jag och köpte en tröja för ett presentkort som vi fått från postkodlotteriet. Det var jag värd efter några månader utan shopping ;) Sen jobbade jag några timmar på kvällen. Var bra slut när jag kom hem, både jag och älskling höll på att somna i soffan.

Idag har jag tagit en lång promenad i kalla höstvädret. Usch va kallt det är ute nu! Var förbi en sväng hos mamma också.
Nu är jag duschad och fräsch, ska iväg till KOMVUX vid 15 och prata lite. Kanske ska plugga upp några ämnen nästa termin. Får se! Plugga är inte riktigt min grej egentligen.

Längtar efter min snygga kille!

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback