Tordag 15/3

Publicerat 2012-03-15 10:51:02 i Underbara liv

Min sista lediga dag den här veckan (eller ja, är ju ledig på söndag också, men det räknas inte). Imorgon går jag på ett långpass, 6.30-18.15. Har faktiskt aldrig jobbat så länge nån gång (förutom när jag har jobbat delad tur inom vården), men det ska nog gå bra :P Sen jobbar jag även lördag, men det är ett kort pass.

Idag gick jag upp i skaplig tid, så att jag kan lägga mig i skaplig tid ikväll. Sen har jag varit ute på prommis och solat. Nu känner  jag mig ganska rastlös, men orkar ändå inte göra nåt. Haha.. Hugo sitter och gnäller här bredvid, så himla dryg.. Fattar inte vad det är han vill. Lär väl ut snart igen, men har ingen ork. Blä!

Hoppas hoppas vi får paket idag!!

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback