Monday

Publicerat 2012-07-23 11:18:00 i Underbara liv

Ledig helg. Underbart! I fredags åkte vi till stugan. Lasse, Helena, William, Rosanna, Johan, Edvin och Molly var också där. Vi grillade, fiskade, spelade spel och hade det trevligt. På lördagen åkte vi hem, sov en stund, sen åt vi på MEAT. Lite besviken på maten, men det var mysigt. Hälsade på mamsen efter det och på kvällen hade vi myskväll med film och gotta. Igår hälsade vi på hos Bettan och Lasse, sen var det bara en slapp söndag med mysmat. Väldigt bra helg! :) Idag har jag delad tur, kul att börja veckan med det ;) Tur att jag slutar tidigt imorgon! Jag saknar mina killar! Nu är det ungefär en månad tills vi åker till Turkiet, jag längtar ihjäl mig!!! :)

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback