Måndag 9/7

Publicerat 2012-07-09 13:43:00 i Underbara liv

Lite uppdatering! I fredags var jag som sagt sjuk, mådde riktigt dåligt så jag lära vara hemma från jobbet :/ Billy kom hem med en ros, nalle och ett gulligt kort efter jobbet. Han är underbar! Vi var bara hemma och myste resten av kvällen, köpte fredagsmysgotta och kollade på film. På lördagen mådde jag lite bättre, så vi åkte till Valbo och shoppade, åt lunch och sådär. På kvällen gick vi ut och åt på brända bocken, sen kom Danne och Sandra och deras kompisar. Vi drack goda drinkar och hade trevligt! Vi gick sedan in på goya, så killarna fick dansa av sig lite ;) mkt roande :D Igår var vi rastlösa, så det blev en sväng ner på stan och Valbo. Sen hyrde vi filmer och köpte första säsongen med walking dead och köpte pizza. Myssöndag! :) Jag har verkligen världens bästa kille, har aldrig träffat en sån underbar person! Jag är lyckligt lottad :) Han släpper jag inte i första taget, min fina bästa vän och fästman ;)

Idag jobbar jag i regnrusket... Och såhär ska det tydligen vara resten av veckan :/ Längtar till kl 16, så jag får åka hem till mina två älsklingar!

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback