Torsdag 26/1

Publicerat 2012-01-26 11:10:12 i Underbara liv
Igår var jag med mamsen på stan som sagt, hon klippte sig och så köpte hon schampo&balsam till mig :) Strosade runt på stan och kikade i de flesta klädbutikerna. Var ute efter en ny väska, men allt jag kunde hitta var en Tiger för 3000kr.. Kanske inte direkt vad mamma hade tänkt sig när hon sa att hon kunde ge mig en i present när jag fyller år :p Men jag vet vad jag vill ha nu, så jag hoppas hon köper den (inte Tiger) ;)

Tiger väskan

Efter stan åkte jag hem och blev överraskad över vad som stod på bordet hemma hos Billy. Han hade köpt 10 röda rosor till mig och skrivit ett gulligt kort. Jag blev jätteglad och tårögd. Han är underbar! Jag har sån tur!
När han hade vaknat så åkte vi och köpte kinamat, och efter det åkte vi hem till mamma och fikade lite.

Idag har jag varit ute med Hugo, städat, dammsugit, torka golven, plocka i och ur diskmaskinen, bäddat sängen och nu sitter jag och varvar ner. Har precis ätit frukost, blev en sen sådan idag.. Ska väl ta en dusch snart... Sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på.. Längta tills Billy kommer hem typ :)
Hejsvejs!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Va gulligt :)

2012-01-26 @ 14:17:18
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback