Torsdag 19/1

Publicerat 2012-01-19 09:34:21 i Underbara liv
Igår sov jag med Billy när han kom hem, men ångrade det när jag vaknade, för jag var helt slut efter det. Sen åkte vi och handlade nyttig mat som Billy gjorde iordning när vi kom hem. Så duktig han! :) Han är så gullig som tänker på mig, köpte massa laktosfria grejer på affärn, ifall att det skulle vara det som får min mage må så dåligt hela tiden. Efter maten tog vi en sväng ut med bilen, bara för att göra nåt. Det är alltid mysigt på kvällarna! Sen kollade vi på film, Trespass. Den var faktiskt ganska bra.

Idag lär jag hem och hämta min post och sådär, lär även ringa lite samtal.. Inget jag ser fram emot, men men.. Sen vet jag inte vad som händer. Får se :P

Hejsvejs!
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
charlotte

då såg vi samma film igår ;) höhö!

2012-01-19 @ 11:51:41
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
tessan

Vart bor han? ser fint ut :)

2012-01-20 @ 09:21:36
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback