Onsdag 4/1

Publicerat 2012-01-04 09:50:09 i Underbara liv
Igår var det en toppendag på jobbet, hade asbra schema och dagen gick riktigt fort. Efter jobbet hämtade Billy♥ mig, då åkte vi och hämtade Hugo och sedan hem till Billy♥ och duschade och åt hemmagjord pizza. Vid 7 tiden kom det lite grabbar hit och kollade på hockeyn och fikade. Jag var astrött och sov mig igenom matchen typ, men den sög ju ändå så..
Idag är jag ledig, och det är skitväder!!! Så tråkigt :( Har precis ätit frukost.. Ska väl plocka undan lite här och bädda, sen ta mig hemåt. Vet inte alls vad jag ska göra mer idag..
Hörs då!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
charlotte

jaa eller hur :D nån måste ju vara det å ;) haha!

2012-01-04 @ 20:15:11
URL: http://charlotteholst.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback