Måndag 30/1

Publicerat 2012-01-30 15:32:07 i Underbara liv
Idag är jag trött och slut.. Ganska konstigt, med tanke på att vi la oss så pass tidigt igår. Vet inte vad det är? Har varit och hälsat på Charlotte. Fick mysa lite med Astrid, hon var jättesöt och liten. Vill ha! :) Sen har jag bara slappat i soffan typ. Gah vad lat jag låter!!
Billy kom hem precis, stackarn var helt slut han med.. Inge konstigt, han började jobba kl 2 imorse. Så nu ligger han och sover.. Skulle jag också vilja göra, men nej, det går inte. Är hellre trött ikväll och somnar i tid. Nu ska jag nog fördriva lite tid genom att kolla på serieravsnitt.

Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på hur mitt liv är idag, att jag får dela det med Billy. Kärlek är det finaste som finns! :) Jag är så glad att jag träffade dig!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback