Torsdag 2/1

Publicerat 2012-02-02 12:55:32 i Underbara liv
Igår var jag riktigt uttråkad på förmiddagen/dagen. Så när Billy hade sovit klart, så åkte vi och kollade in Factory shop outlet. Där var det svindyrt, väldigt litet också. Inget jag rekommenderar! Efter det åkte vi även till Lindholms möbler, Plantagen, Möbel outlet och Ikea. Vi åt på Ikea och inhandlade något väldigt behövligt, nämlingen ett skoställ. Nu ser det mycket finare ut, slipper massa skor på golvet. Åkte och hälsade på hans mamma och Lasse när vi var klara. På kvällen åt vi fruktsallad och myste i soffan. En mycket bra onsdag blev det tillslut!

Idag har jag ätit god fruktsallad till frukost och sedan har jag städat. Nu väntar jag bara på att Billy ska komma hem. Ikväll står det tvätta på schemat, och så ska vi äta ärtsoppa och pannkaka :)
Snart helg!! :) Undra vad man ska hitta på..? Så skönt, för Billy har tagit ledigt på måndag. Så det blir en lång helg!! :)

Min tur att lägga ut en sovbild på dig nu då ;)
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback