Måndag 20/2

Publicerat 2012-02-20 08:58:43 i Underbara liv
Den här helgen har varit lugn... I lördags var jag uttråkad och lite sur :P Gjorde inget spec. Billy hade två kompisar här på kvällen och kollade hockey, så jag låg i sovrummet och kollade på melodilfestivalen.. Kände mig ganska ensam, för det är aldrig någon av mina vänner som hör av sig och vill göra nåt.. Tråkigt måste jag säga :/
Igår åt vi frukost på Libanesen på hörnet med Nicco, Paulina och deras son theo. Inte min smak på frukost, men det var trevligt :P Sen var vi hem till mamsen och lämnade en tvättmaskin och hämtade lite av mina grejer. Efter det köpte vi pizza och myste framför tvn :)
Idag är jag ledig.. Ska väl börja med den tråkiga städningen snart... Blä!
Hejs!
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Du är inte ensam om det där.. här är det ingen som hör av sig heller, man måste alltid göra de själv ;p Triiiist!

2012-02-20 @ 10:41:28
URL: http://tewssans.blogg.se/
Jossan

Haha samma här :) orkar folk aldrig höra av sig längre eller vad är det frågan om.. Btw jättefin hund, min familj har samma ras, fast en brun-vit :) /random läsare

2012-02-23 @ 18:34:24
URL: http://rixknas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback