Helgen som var

Publicerat 2012-02-27 09:18:27 i Underbara liv
Helt okej helg har det varit.. I fredags var jag som sagt hem till mamsen på fika, det var trevligt :) Sen hämtade Billy mig och då åkte vi och köpte mat på Mezopotamya. Mycket gott! Efter det kom Kimland och Elin, vi kollade på The voice Sverige och så spelade dom lite Wii.
I lördags var jag på stan med mamsen, shoppade lite och fikade på Java. Sen på kvällen åt jag och Billy god mat och myste framför melodifestivalen.























Igår var vi till Owes och köpis. Köpte fina assietter, volymtång och en fin hållare till hushållspapper. Var ute efter en plånkbok, men hittade ingen..

Sen hade vi en mysig hemmakväll bara, gjorde hemmagjord pizza och sådär :)

Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Gud va lik varann ni är :D

2012-02-27 @ 09:48:09
URL: http://tewssans.blogg.se/
charlotte

snyggingar!

2012-02-27 @ 20:15:06
URL: http://charlotteholst.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback