Alla hjärtans dag

Publicerat 2012-02-14 19:59:28 i Underbara liv
Det går framåt på jobbet. Börjar bli kul nu när man lärt sig massor. Jobbigt att gå upp så tidigt dock, och sedan vara trött hela dagen när man kommer hem. Men det är väl sådär i början antar jag :p
Idag när jag kom hem fick jag en fin ros, ett gulligt kort och ett Thomas Sabo armband av Billy :) ♥ Han är ju för söt, min älskling! :) (Älskar dig!!!) Vi duschade och gjorde iordning oss efter det och åkte sedan hem till Johan&Rosanna och firade Edvin som fyller 3 år idag. Billy gjorde tårtan, med en bil på såklart :)
På hemvägen köpte vi MAX och så har vi även ätit hjärttårta, eftersom det är alla hjärtans dag.
Billy råkade tappa tårtan i marken.. Därför den ser ut sådär :P
Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen... Upp halv 5 imorgon igen... :P
Hejsvejes!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Gud va fin tårta, biltårtan ;) Duktig Kille!

2012-02-15 @ 10:04:51
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback