Fredag 14/12

Publicerat 2012-12-14 14:34:09 i Underbara liv
December månad har verkligen gått fort... Det är nästan bara en vecka kvar till julafton. Och vi har inte ens börjat köpa några julklappar än. Men som Billy jobbar nu, så har vi knappt tid med någonting, iallafall inte tillsammans. Sen är det mycket med lägenheten nu, vi ska nämligen sälja den. Vi har kommit fram till att vi inte behöver så stort. Och så smakar det, så kostar det ;) Precis vad denna lägenhet gör. Men det känns samtidigt väldigt tråkigt, då det är en sån fin lägenhet och ett sånt bra läge. Men nästa gång vi flyttar blir det förhoppningsvis till ett radhus eller villa. Iallafall så tror jag att det blir bra det här :)
 
Jag har även en ny praktik, egentligen inte värt att nämnas då jag vantrivs så in åt h-e. Tyvärr.. Jobbar även fortfarande på som timvikarie. Försöker få så många timmar jag kan. 
 
Idag är det fredag...Skönt. Jag jobbade ett kort pass. Men imorgon står det jobb på schemat igen. Inge sugen alls då det är så fruktansvärt kallt ute, men pengarna lär in...
 
Nä, nu blir det en VARM dusch!
 
Längtar tills min älskade kommer hem! Tomt utan dig.
 
Hejs!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback