Måndag 6/8

Publicerat 2012-08-06 09:47:19 i Underbara liv
Oj var skönt det var att komma hem från jobbet igår och få ligga i min älsklings famn igen! Vi handlade mat, sen låg vi i soffan och kollade på Game of Thrones hela kvällen. Myspys! :)
Idag är jag ledig, helt sjukt skönt! Har gjort sånt som jag inte hunnit eller orkat i helgen när jag jobbat, så som tagit tag i disken, vikt ihop tvätt, plockat undan och grejat. Nu sitter jag i soffan och slappar bara. Har inte ätit nån frukost än, så det blir en sen sådan. Vet inte vad som händer mer idag, men en slapp dag låter ljuvligt i mina öron.
Det här är sista veckan på mitt schema, det känns både bra och dåligt. Hade gärna haft en vecka till och lite mer. Får lite panik, för vad ska jag göra nu?! Hoppas på timmar i höst...
Min kärlek♥
 
Hejs!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback