Lördag 4/8

Publicerat 2012-08-04 13:53:17 i Underbara liv
Jobb jobb... Gårdagen var ganska jobbig, men det gick bra. Kom hem sen på kvällen till en tom lägenhet, ingen Billy och ingen Hugo. Jag kände mig otroligt ensam ska jag säga.. Inte van ju. Saknade mina killar jättemycket! Fick ingen vidare sömn inatt, låg och vred och vände mig. Så var tvärslut imorse. Idag jobbar jag delad tur.. Är hemma på rast nu.. Hos mamsen :) Ska äta här, sen iväg och jobba igen till kl 22 ikväll. Längtar sjukt mycket till imorgon, då allt är som vanligt igen, så som det ska vara! :)
 
Billy och Hugo är dom bästa! Min älskade familj ♥
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Anonym

Du är så söt min älskade! ;)
Saknar dig sjukt mycket jag också!

Svar: <3 <3
Sabina Lande

2012-08-05 @ 00:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback