Måndag 26/12

Publicerat 2011-12-26 20:08:28 i Underbara liv
Jag hade en jättebra julafton, från början till slut! Var först med familjen hos mormor&morfar, där åt vi god julmat (massor mums), fick julklappar och hade det mysigt. Sen på kvällen följde jag med Billy & Kimland till Rosanna&Johan. Det var mycket trevligt! Hade faktiskt bästa julafton på länge tror jag :)
Igår följde jag med B&K till Media Markt på dagen, sen var det fest på kvällen med Alexandra. Trevligt, men jag var så otaggad. Blev ganska tidig hemgång :)
Den här dagen har inte varit helt fel den heller. Myst i sängen och ätit tacos framför film.
TOPPEN HELG!!!! :)


Imorgon ska jag jobba, 7-16.. Kommer vara bra trött när jag kommer hem antar jag :)

Buuuhu för att sova själv inatt :/ Saknar redan!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback